TO ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΛΟΥΤΡΑΚΙ 247" ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΕΙ Ή ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΠΡΟΣ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ Ή ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΕΙ Ή ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ Ή ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ (ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ, ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, κ.λπ.)

Επικοινωνία: loutraki247@gmail.com

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ: «ΘΑ ΣΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ», ΜΕΡΟΣ Β’ - «ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ»

Στην προχθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, είχαμε συνέχεια του θέματος με το γκρέμισμα μιας αποθήκης στην Περαχώρα  (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) που φέρεται να ανήκει σε συγγενείς του Κ. Λογοθέτη.  Λαμβάνοντας το λόγο, ο αντιδήμαρχος Κ. Παντελέων, ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής:

Κ. ΠΑΝΤΕΛΕΟΥ: «ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ»
«Ο κ. Λογοθέτης, με τα λεγόμενά του, με έβγαλε εκτός εαυτού, στο προηγούμενο συμβούλιο, αποκαλώντας τον αντιδήμαρχο «εργολάβο του Δήμου» και ότι «έχει μεταφέρει το γραφείο του εργολάβου στο Δημαρχείο».  Κανένας σύμβουλος δεν πήρε θέση, να ζητήσει στοιχεία.  Θεωρώ ότι είναι μια σοβαρή καταγγελία.  Τον προκαλώ ξανά, σε αυτό το συμβούλιο, να ανακαλέσει, αλλιώς να δώσει στοιχεία για τα λεγόμενά του και για τις ανυπόστατες κατηγορίες, προς το πρόσωπό μου.
Και ερωτώ: πού είπα ψέματα, κε Λογοθέτη;  Πού σας απείλησα;  Που είπα ότι δε μας αφήνετε να γκρεμίσουμε το σπίτι σας και θα έρθω με τις μπουλντόζες;  Είπα ψέματα;  Ακούστε, κύριοι σύμβουλοι, αλήθειες, με αποδείξεις, και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.  
Από τις 14/8/2009, με ΦΕΚ, δημοσιευμένο στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, το ακίνητο («σπίτι», «αποθήκη», όπως θέλετε πείτε το), ανήκει στο Δήμο Λουτρακίου, για τη διάνοιξη οδού, στο ΟΤ 52, 53, 54, 55, που βρίσκεται στην Περαχώρα.  
Ο κ. Λογοθέτης, στο Δημοτικό Συμβούλιο, είπε ότι έχει υλικά, σε μια αποθήκη που ανήκει στα ξαδέλφια του.  Κε Λογοθέτη, η αποθήκη αυτή ανήκει στο Δήμο, από το 2009.  Δεν το γνωρίζατε;  Πληρώνετε ενοίκιο στο Δήμο; 

«ΘΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΕΙ, ΣΕ 20 ΜΕΡΕΣ»   
Και έρχομαι, από το 2018, και σας έχω ειδοποιήσει, με αποδεικτικά παραλαβής, ότι θα προβούμε σε διάνοιξη του δρόμου, σας έχω ενημερώσει τηλεφωνικά, και παρουσία του δημάρχου και του κ. Μακρίδη, να πάρετε τα πράγματα, με όλη την καλή διάθεση, και όλο προφάσεις και δικαιολογίες και «δώστε μου λίγο χρόνο».  
Εμείς προχωρήσαμε στην άδεια κατεδάφισης, η οποία βγήκε στις 17/6/2020 και θα εκτελεστεί, όπως ορίζει ο νόμος, μετά από 20 ημέρες, από την έκδοσή της.»

Κ. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ: «ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ»
Ο Κ. Λογοθέτης, στην απάντησή του, ανέφερε, μεταξύ άλλων:
«Δεν είμαι ιδιοκτήτης της αποθήκης.  Αυτό αποδεικνύεται και από την απόφαση του δικαστηρίου, της 27/5/2020, που αναφέρει ποιοι είναι οι πραγματικοί ιδιοκτήτες.  Δεν είμαι και ποτέ δεν ήμουν, στη λίστα αυτή.  Ήμουν φερόμενος ιδιοκτήτης, στην πράξη αναλογισμού του 2005 και, μάλιστα, όταν έγινε η αναπροσαρμογή της τιμής στο Δημοτικό Συμβούλιο, το 2017, απείχα, διότι εκεί περιέχονταν η μητέρα μου και ένας σωρός άλλοι άνθρωποι.
Όμως, η ουσία δεν είναι εκεί.  Η απάντηση δόθηκε, όταν ρώτησα τον κ. Αντιδήμαρχο, για το δρόμο στο Φλάμπουρο.  Και, σε αντιπαράθεση αυτού, μου είπε: «Εγώ, την άλλη εβδομάδα, θα σου γκρεμίσω το σπίτι».  Δηλαδή, απαντάμε, με έναν τρόπο, ότι «ξέρεις, τώρα.  Μίλησες, μας είπες κάτι;  Εγώ θα σου κάνω, ανταποδοτικά, κάτι άλλο.»»
Ο Κ. Λογοθέτης, συνεχίζοντας την κριτική και τις ερωτήσεις του, σχετικά με άλλα θέματα αρμοδιότητας του αντιδημάρχου, δήλωσε, δεικτικά:
«Ελπίζω να μη μου ξαναπεί ο κ. Αντιδήμαρχος ότι θα μου γκρεμίσει δεύτερο σπίτι που έχω αλλού.»