TO ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΛΟΥΤΡΑΚΙ 247" ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΕΙ Ή ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΠΡΟΣ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ Ή ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΕΙ Ή ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ Ή ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ (ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ, ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, κ.λπ.)

Επικοινωνία: loutraki247@gmail.com

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

«ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ»: ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ, ΕΤΗΣΙΩΣ


Πάνω από 1 εκατομμύριο επισκέπτες, ετησίως, με μόλις 80.000 ευρώ διαφήμιση.  Έργα εκατομμυρίων ευρώ, από ευρωπαϊκά προγράμματα.  Αξιοποίηση κάθε γωνιάς του φυσικού πλούτου της περιοχής.  Διαρκής εμπλουτισμός, στις υποδομές και στα τουριστικά αξιοθέατα της πόλης των Τρικάλων: μουσεία, πινακοθήκες, μέχρι και γήπεδα Beach Volley! Διεύρυνση του πληθυσμού – στόχου: θρησκευτικός, αθλητικός, πολιτιστικός, συνεδριακός τουρισμός.  Χρήση εργαλείων τεχνολογίας, όπως το «Smart Τρίκαλα».  «Δεν καθόμαστε πάνω στην επιτυχία του ‘Μύλου των Ξωτικών’», αναφέρουν χαρακτηριστικά, οι υπεύθυνοι του Δήμου.

Ο ΔΗΜΟΣ, ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ
Κι όλα αυτά, με το Δήμο να έχει τον πλήρη έλεγχο του τουριστικού προϊόντος και της τουριστικής προβολής - πάντοτε, βέβαια, με τη συνεργασία των επιχειρηματιών της περιοχής.  «Ο Δήμος τραβάει μπροστά, αλλά συνεργάζεται με τους ιδιώτες».

«ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ»
«Όλοι αγαπάμε τα Τρίκαλα και ομονοούμε.  Αγαπάμε την πόλη μας και θέλουμε να τη δούμε να προοδεύει. Οι διαφωνίες, στο Δημοτικό Συμβούλιο, δεν είναι για το τι έγινε, αλλά για το πώς θα γίνει καλύτερο.  Κανένας δεν χαλάει όσα έχει φτιάξει ο προηγούμενος.»

«Η επιτυχία του ‘Μύλου των Ξωτικών’, είναι επιτυχία όλης της κοινωνίας.  Κάνουμε έκκληση, να μην παίρνουν οι Τρικαλινοί τα αυτοκίνητα, επειδή έχουμε όλον αυτόν τον όγκο επισκεπτών, και οι πολίτες το σέβονται, επειδή θέλουν να εξυπηρετήσουν τους επισκέπτες.»  

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΣΧΕΔΟΝ, ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ!
Πότε, όμως, ξεκινά η οργάνωση του ‘Μύλου των Ξωτικών’, ο οποίος ανοίγει τις πόρτες του, στα τέλη Νοεμβρίου;

«Η οργάνωση για το Μύλο ξεκινάει το Φεβρουάριο.  Γίνεται ο απολογισμός, της προηγούμενης χρονιάς, στην Ανώνυμη Εταιρεία του Δήμου και, στη συνέχεια, έρχεται στο Δημοτικό Συμβούλιο.  Έπειτα, ξεκινούν οι συζητήσεις, για το τι πρέπει να βελτιωθεί.  Τον Ιούλιο, έχουμε μπει στην τελική ευθεία.  Οι κατασκευές ξεκινούν τον Αύγουστο, ώστε να είναι έτοιμες το Νοέμβριο.»

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΛΙΣΤΑ ΧΟΡΗΓΩΝ
Δεν είναι λοιπόν, περίεργο, ούτε ότι συγκεντρώνουν πάνω από 1 εκατομμύριο επισκέπτες, ούτε ότι προσελκύουν χορηγούς.  Η απίστευτη λίστα περιλαμβάνει τράπεζες, αυτοκινητοβιομηχανίες, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, εταιρείες ενέργειας και πετρελαιοειδών, γαλακτοκομικών και αναψυκτικών. 

«Έρχονται να διαφημιστούν, επειδή γνωρίζουν ότι μπορεί να τους δουν, ακόμα και 80.000 κόσμος, σε μια μέρα», μας είπαν από το Δήμο.

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Όσον αφορά το μικρό διαφημιστικό κονδύλι των, μόλις, 80.000 ευρώ, μας ανέφεραν:

«Εφαρμόζουμε σύγχρονες μεθόδους διαφήμισης.  Σε αυτό, βέβαια, δουλεύουν πολύ οι Τρικαλινοί.  Κοινοποιούν τις δημοσιεύσεις του Δήμου στο Instagram.  Ένα αφιέρωμα αθηναϊκού ιστότοπου είχε 4.500 κοινοποιήσεις, σε μια μέρα!»

ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ, ΞΑΝΑ, ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ!
Δεν είναι, λοιπόν, περίεργο, ότι στα Τρίκαλα γνωρίζει, ξανά, άνθιση η οικοδομή.  «Αρχίζουν να χτίζονται, ξανά, πολυκατοικίες και τα διαμερίσματα είναι αγορασμένα.  Δεν είμαστε πλούσιοι, όμως, το χρήμα κινήθηκε και διατηρήθηκε, την προηγούμενη δεκαετία», μας είπε κάτοικος της πόλης.

«ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΕΧΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟ»
Κι όλα αυτά, σε μια πόλη που δεν έχει θάλασσα.

«Δεν έχουμε θάλασσα, και πρέπει να αναδείξουμε ό,τι έχουμε.  Αν έχεις θάλασσα, ανά πάσα στιγμή έχεις τουρισμό», λένε, χαρακτηριστικά, οι Τρικαλινοί.
  
Εμείς που έχουμε θάλασσα, έχουμε, ανά πάσα στιγμή, τουρισμό;

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΔΩ