Όπως είχαμε αναφέρει και στο πρώτο μέρος του αφιερώματος του
loutraki247 (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ),
στο Δήμο Τρικκαίων (τα γνωστά μας Τρίκαλα), μπορεί να μην έχουν τη μοναδική
παραλία μας και, δίπλα τους, τη μεγάλη «δεξαμενή» των 5.000.000 Αθηναίων, όμως,
εκμεταλλεύονται, στο έπακρο, την ομορφιά του τόπου τους, την πολιτιστική τους
κληρονομιά και τις υποδομές, τις οποίες αναπτύσσουν, μέσω ευρωπαϊκών
προγραμμάτων. Ο Δήμος έχει τον πρώτο και
τον τελευταίο λόγο, στη χάραξη της τουριστικής πολιτικής και την προβολή του
τουριστικού προϊόντος. Όμως, συνδιαλέγεται,
διαρκώς και αρμονικά, όχι μόνο με τους φορείς των επαγγελματιών της πόλης, αλλά
και με τους ίδιους τους επαγγελματίες.
Και, το κυριότερο, ο τουρισμός είναι μακριά από πολιτικές αψιμαχίες.
Πριν από λίγες εβδομάδες, ο Δημοτικός Σύμβουλος Γ.
Γλυκοφρύδης, σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, είχε αναφερθεί στη
διαφημιστική προβολή του Δήμου μας, αναφέροντας, μεταξύ άλλων: «Αυτό που είναι
αβέβαιο, είναι το αποτέλεσμα. Θα
περίμενα ο κ. Καραβούλης να δώσει περισσότερα στοιχεία, για τα αποτελέσματα που
θα φέρει, αλλά και αυτά που, μέχρι τώρα, έχει φέρει στον τόπο. Αυτά δεν τα άκουσα. Πρέπει κάποιος, εντός του Δήμου, να ελέγχει
το αποτέλεσμα της προβολής, ώστε να αποφασίζουμε πού θα επενδύσουμε
περισσότερο.» (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ)
Το loutraki247
επικοινώνησε, ξανά, με τους υπεύθυνους του Δήμου Τρικκαίων. Στόχος μας ήταν να πληροφορηθούμε, ποιο είναι
το μέγεθος του ποσού που διαθέτουν για τη διαφημιστική τους προβολή και
καταφέρνουν να προσελκύουν, κοντά στις 1.500.000 επισκέψεις, ετησίως.
Πληροφορηθήκαμε, λοιπόν, ότι το διαφημιστικό κονδύλι των
Τρικάλων, ανέρχεται, μόλις, στο ποσό των 80.000 ευρώ, μέσω της Α.Ε. του Δήμου. Με αυτά πραγματοποιούνται: φιλοξενία,
διαφήμιση, διαφημιστικό υλικό, παραγωγή διαφημιστικού υλικού και μετακινήσεις (όπως,
π.χ., για τα τηλεοπτικά συνεργεία που παρουσιάζουν το «Μύλο των Ξωτικών»). Σε αυτό το ποσό, προστίθενται, επικουρικά,
20.000 ευρώ από το Δήμο, κυρίως, όμως, για διαφημιστικά φυλλάδια, αφίσες και
εκδηλώσεις.
Η προβολή, όμως, του Δήμου Τρικκαίων, δε σταματά εκεί. Χρησιμοποιούν και ανέξοδους τρόπους
διαφήμισης, στους οποίους θα αναφερθούμε, στο τρίτο μέρος του αφιερώματός μας.
Αφήνουμε στους αναγνώστες μας, να κάνουν τις συγκρίσεις,
σχετικά με τη διαφημιστική προβολή και τα αποτελέσματά της, με το Δήμο μας και
τον LTO.