TO ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΛΟΥΤΡΑΚΙ 247" ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΕΙ Ή ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΠΡΟΣ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ Ή ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΕΙ Ή ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ Ή ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ (ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ, ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, κ.λπ.)

Επικοινωνία: loutraki247@gmail.com

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΣ

Φρενάρισμα και στρίψιμο εξαρτώνται άμεσα, τόσο από τη κατάσταση των ελαστικών, αλλά και από την πίεση του αέρα. Για τη δεύτερη, χρειάζεται τουλάχιστον ένας έλεγχος κάθε 15 μέρες και συμμόρφωση με τις οδηγίες του κατασκευαστή, για την επιλεγμένη διάσταση και το εκάστοτε φορτίο. Από εκεί και πέρα, τα ελαστικά πρέπει να αλλάζονται, όταν το βάθος πέλματος φτάνει στο 1,6 χλστ. από τα 7-8, που είναι όταν το ελαστικό είναι καινούργιο. Επειδή το AutoΤρίτη έχει αποδείξει πως, κάτω από τα 4 χλστ., υπάρχει σημαντική αύξηση στην απόσταση φρεναρίσματος, καλό θα ήταν να μην περιμένουμε να φτάσουν τα ελαστικά στο νόμιμο όριο, για να τα αλλάξουμε. Επίσης, τα ελαστικά, ειδικά αυτά που είναι φορεμένα στο αυτοκίνητο και εκτεθειμένα στον ήλιο, στις καιρικές συνθήκες και στις αυξομειώσεις της θερμοκρασίας, ακόμη και αν δεν έχουν φθαρεί, ως προς το βάθος πέλματος, θα πρέπει να αλλάζονται στα 3-4 χρόνια. 300-400 ευρώ, κάθε 4 χρόνια, δεν είναι τίποτα, μπροστά στην ασφάλεια και την ακεραιότητά μας.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.