Η Corolla μένει πιστή στην ιστορία της, όμως, αποκτά και ένα νέο πρόσωπο, όπως αυτό ορίζεται μέσα από τις απαιτητικές ανάγκες της εποχής. Γι' αυτό και μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους η εγκατάλειψη του ονόματος Auris (12 χρόνια κράτησε) και η επαναφορά του ονόματος που, στα ιαπωνικά περιφραστικά, σημαίνει «μπουκέτο λουλουδιών»...
Στο εσωτερικό η Corolla είναι ένα αυτοκίνητο που σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή. Αρχικά κάθεσαι χαμηλά και έχεις το τιμόνι στη σωστή θέση. Έπειτα, το μάτι σου πέφτει στις ψηφιακές οθόνες, μια 7άρα στον πίνακα οργάνων που δημιουργεί και ένα 3D effect, και μια 8 ιντσών, αφής, στην κεντρική κονσόλα, με αποτέλεσμα να ενισχύεται το high-tech προφίλ. Μάλιστα, αυτή είναι και ψηλά τοποθετημένη, ώστε να μη χρειάζεται να παίρνεις το βλέμμα σου από το δρόμο κατά το χειρισμό της, ενώ δεν κρύβει και το οπτικό πεδίο. Έπειτα, επεξεργάζεσαι τα χειριστήρια για τον κλιματισμό και ανακαλύπτεις πως τα υλικά κατασκευής είναι πολύ καλά, ενώ, στη συνέχεια, όταν πια βάζεις μπρος το κινητήριο σύνολο, ανακαλύπτεις το Head Up Display, κάτι που δεν συναντάς σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας. Κερασάκι στην τούρτα και προσταγή της εποχής, η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης του κινητού, η οποία βρίσκεται μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων.
Το ότι η γκάμα της Corolla δεν περιλαμβάνει κάποιον diesel κινητήρα δεν
αποτελεί είδηση. Είδηση είναι ότι πλέον διαθέτει δύο υβριδικά σύνολα.
Ένα με συνδυαστική ισχύ στα 122 άλογα που επικεντρώνεται στην οικονομία,
και ένα με συνολική ισχύ 180 άλογα ο οποίος απευθύνεται σε όσους
αναζητούν σβέλτες επιδόσεις.