TO ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΛΟΥΤΡΑΚΙ 247" ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΕΙ Ή ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΠΡΟΣ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ Ή ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΕΙ Ή ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ Ή ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ (ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ, ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, κ.λπ.)

Επικοινωνία: loutraki247@gmail.com

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

«ΟΜΟΡΦΙΕΣ» ΣΤΟ Δ.Σ.: «ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ. ΘΑ ΕΡΘΩ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΟΥΛΝΤΟΖΕΣ, ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ»!

Όπως σας έχει ήδη ενημερώσει το loutraki247 (δείτε εδώ), πολλές ήταν οι απίστευτες εκφράσεις που ακούστηκαν και καταγράφηκαν στα σχετικά πρακτικά, στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.  Μια συνεδρίαση, η οποία ασχολήθηκε, την περισσότερη ώρα, με το θέμα της ασφαλτόστρωσης στο Φλάμπουρο και τις μηνύσεις που υπέβαλαν, ο ένας εναντίον του άλλου, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Κ. Παντελέου και ο Δημοτικός Σύμβουλος, Κ. Σταυρόπουλος.

Ο πρώην Δήμαρχος κ. Λογοθέτης άσκησε έντονη και πολύ σκληρή κριτική.  Μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι ο Κ. Παντελέου «έχει αλλάξει γραφείο και το γραφείο του, ως εργολάβου, έχει εγκατασταθεί στο Δήμο».
  
Στην απάντησή του, ο Κ. Παντελέου ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
«Να ανακαλέσει αυτά που είπε ο κ. Λογοθέτης, διότι εγώ, από τη στιγμή που έγινα αντιδήμαρχος, είμαι εδώ, από το πρωί μέχρι το βράδυ, στο Δημαρχείο.  Σέβομαι τα λεφτά που μου δίνουν οι δημότες μου και είμαι εδώ, γι’ αυτούς.  Δεν θα κάνω πίσω για κανέναν, για τους δημότες μου.  Δεν έχω πάρει κανένα έργο, από καμιά δημοτική αρχή.  Θέλετε να σπιλώσετε το όνομά μου και την υπόληψή μου.  Δεν το δέχομαι.
Κι ένα τελευταίο:  Στον Άγιο Χαράλαμπο, κάνατε παράνομη πράξη υδροδότησης, προεκλογικά.  Και στην Περαχώρα, δεν αφήνετε να γκρεμίσουμε το σπίτι σας.  Την άλλη εβδομάδα, θα έρθω με τις μπουλντόζες.  Φέρτε την αστυνομία, να δείτε, ποια είναι η δημοτική αρχή που δε σταματάει πουθενά.  
Θα ολοκληρώσουμε έργα, που θα χάσετε το μέτρημα.»

Οι φράσεις αυτές προκάλεσαν την έντονη αντίδραση του Κ. Λογοθέτη:
«Να δηλώσω ότι, προσωπικά, δεν έχω κάνει χάρη, ούτε στον εαυτό μου, ακόμα κι όταν κατείχα θέσεις.  Δεν δίνω το δικαίωμα σε κανέναν να με απειλεί, λέγοντάς μου ότι θα γκρεμίσει το σπίτι μου, στην Περαχώρα.  Τον ενημερώνω ότι, σε αυτό το σημείο, δεν έχω ιδιοκτησία.  Έχω υλικά σε μια αποθήκη, αλλά ο χώρος αυτός ανήκει σε ξαδέλφια μου.  Ούτε είμαι αυτός που αποζημιώνεται.  Και το ξέρει, πολύ καλά αυτό, ο κ. Παντελέου.  Αντί να μας απαντήσει σε αυτά που του ζητάμε, απευθύνεται επί προσωπικού.  Είναι βαθιά νυχτωμένος ότι θα με τρομοκρατήσει.  Είναι ντροπή, μόνο που ακούγεται.  Λέει ότι θα γκρεμίσει το σπίτι μου, ως αντίποινα τίνος πράγματος;  Επειδή έκανα ένα ερώτημα, πριν μια εβδομάδα, και δεν έχω πάρει απάντηση;

Οργισμένη, όμως, ήταν και η αντίδραση της Μ. Πρωτοπαππά:
«Είναι απαράδεκτη η στάση του κ. Παντελέου.  Έχουμε να πούμε πολλά, για την αυταρχικότητα κάποιων συμβούλων.  Δεν επιτρέπεται, να εκφράζεται έτσι, σε αρχηγό παράταξης.  Δεν έχει καμιά δεοντολογία, δεν είναι αξιοπρεπής στάση αντιδημάρχου.  Σε ποια εποχή ζούμε;»